سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره زیست شبانه در تهران گفت: زیست شبانه یا همان اجرای برنامه ها در شب به معنی خارج شدن از چهارچوب ها نیست.

زيست شبانه

به گزارش همشهری آنلاین، پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بود که مصوبه «الزام شهرداری به برنامه‌ریزی و بسترسازی و احیای زیست شبانه» تصویب و در حالیکه جزئیاتی از این طرح اعلام نشد، برداشت‌هایی از این مصوبه بر سر زبان‌ها افتاد.

در پی تصویب این مصوبه که به ارائه لایحه و برنامه عملیاتی تبدیل نشد، عبارت «زیست شبانه» موجب سوء برداشت ها و انتشار اخباری خارج از اخلاق در شبکه های خارجی می شد.

از علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره ویژگی های زیست شبانه و اینکه در این نوع زیست به چه مواردی اشاره می شود، پرسیدیم.

او اظهارداشت: زیست شبانه فعالیتهای شبانه روزی همکاران شهرداری تهران برای زیست پایدار و با نشاط مردم در روز و شب متناسب با شرایط زمانی، مناسبت ها و اتفاق هایی است که در سطح شهر می افتد.

نادعلی افزود: برای نمونه شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان در چندین نقطه از شهر از جمله بوستان ملت برنامه اجرا کرده که با استقبال چند هزار نفری شهروندان روبرو بود و تا نیمه های شب ادامه داشت.

او ادامه داد: این برنامه ها شامل نمایش های آیینی، برنامه های زورخانه ای، اجرای موسیقی های سنتی و پاپ، اجرای مسابقه و فعالیت های سرگرم کننده بوده است و شهروندان از بسیاری از نقاط کشور از استقبال کردند.

نادعلی با بیان اینکه تجربه برنامه های ماه رمضان برای دومین سال است که اجرا می شود، اظهار داشت: بر اساس چهارچوب و ضوابط و در صورت تامین امنیت با حضور پلیس و نیروهای شهرداری می توان این تجربه را گسترش داد. اجرای برنامه ها در شب به معنی خارج شدن از چهارچوب ها نیست.

کد خبر 753234
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha